הליכי גישור

גישור בענייני משפחה וירושה

הדרך הקצרה והיעילה לפתרון סכסוכים

תהליך הגישור מציע יתרונות רבים:

  • שליטה בתוצאה הסופית של ההליך.
  • הימנעות מדיון איטי, מסורבל, יקר ומתיש בבית המשפט / בית הדין הדתי.
  • התאמה אישית לצרכים ולדרישות של הצדדים המעורבים וגישה שאינה שיפוטית.
  • תהליך קצר, ויעיל, בשעות ובימים שנוחים לכם.
  • השליטה תמיד בידיים שלכם ובאפשרותכם לפרוש מהתהליך בכל עת.
  • הגעה להחלטות מתוך הסכמה ולא בכפייה.
  • ע”פ מחקרים, שיעור קיום פסקי דין לאחר גישור, גבוה משמעותית יותר משיעור קיום פסקי דין שניתנו ע”י בית משפט.
  • הגישור שומר על תקשורת פתוחה בין הצדדים – יתרון משמעותי בעיקר כאשר לצדדים יש ילדים משותפים.
  • חיסכון כספי משמעותי בהוצאות משפט, שכר טרחה, אובדן ימי עבודה ועוד וזאת להבדיל מניהול הליך משפטי בפני בית המשפט או בית הדין הדתי.
עורך דין נוטריון

גישור היא גישה אלטרנטיבית לפתרון סכסוכים. במסגרת הגישור תוכלו להיעזר במגשר מקצועי ובלתי תלוי שילווה אתכם בתהליך ויסייע לכם להגיע לפתרון יצירתי ומוסכם על שני הצדדים.

במשרד עורכי הדין נדב שפירא תמצאו ניסיון עשיר בניהול הליכי גישור.

את תחום הגישור במשרד מובילים עו”ד נדב שפירא ועו”ד שרון שפירא קרני – מגשרים מוסמכים ועתירי ניסיון בתחום דיני המשפחה והירושה, העומדים לרשותכם ביחד, או לחוד.

למען הסר ספק, יובהר שבסיום הליך הגישור ולאחר חתימתכם על ההסכם, נלווה אתכם בהגשת בקשה מתאימה ובדיון שיש לקיים בפני ערכאה שיפוטית, על מנת לתת להסכם תוקף של פסק דין לכל דבר ועניין.

גישור בתחום הירושה

בתהליך הגישור בתחום הירושה שמתבצע במשרד עורכי הדין נדב שפירא, תקבלו במה לכל הרגשות המציפים אתכם ותוכלו להציג את כל הטיעונים שלכם הנוגעים לסכסוכים בין יורשים וחלוקת העיזבון.

כך תמנעו ממתיחות, ריבים מיותרים, תסכול, בזבוז כספים ופגיעה ביחסים בין בני המשפחה ותחסכו מעצמכם תהליך משפטי מתיש, יקר וארוך שעלול להרחיב את הקרע ביניכם.

עורך דין נוטריון

גירושין

זה אפשרי, גם בדרכי נועם!

לעו”ד נדב שפירא ניסיון עשיר בייצוג בהליכים משפטיים בנושא גירושין, בתביעות בענייני הסדרי שהות, חלוקת רכוש, מזונות והסכמי גירושין.

עם זאת, מכיוון שגירושין הוא הליך מורכב, מכביד ובמקרים רבים גם מכוער מאוד, אנו נעודד אתכם לבחור במסלול שיאפשר לכם ליישב את הסכסוך ביניכם באופן יעיל, מהיר והוגן ולשלוט בתוצאה – כל זאת, בלי לזרוע מעגלי הרס במשפחה ובלי לפגוע בחוליה החלשה: הילדים שלכם.

החלטתם להתגרש? אין זה משנה מה היא הסיבה ומי אשם. תביעת גירושין היא תביעה משפטית ולכן חשוב שניפגש מוקדם ככל האפשר, הן לצורך בניית האסטרטגיה הנכונה והן על מנת לנסות למקסם את האפשרות להתגרש בדרכי נועם. במשרד עו”ד נדב שפירא, נפעל לפשר ולגשר ביניכם ונעודד אתכם לקחת חלק בתהליך בו נפרום בעדינות את “חוטים” השזורים בהליך הפרידה: קביעת הסדרי שהות לילדים אצל כל אחד מכם ולחילופין, קביעת הסדר חלוקת זמני שהות שוויונית, חלוקה הוגנת של הרכוש המשותף וקביעת דמי מזונות לבן/בת הזוג ולילדים המשותפים.

זכרו שגירושין הוא תהליך עם פוטנציאל טראומטי. לכן, לכל אורך הדרך נזכיר לכם “לקחת אוויר”, לשמור על כבוד הדדי (למרות כל המטענים הרגשיים שאתם נושאים איתכם) ולהיות פתוחים למחוות קטנות שיובילו להסכמות משותפות. כל אלו יאפשרו לכם לשמור על קשר תקין גם לאחר הגירושין, לטובתכם ולטובת הילדים. ככל שתשכילו לסיים את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט, תחסכו מעצמכם ומילדכם את עוגמת הנפש ואת ההשלכות הרגשיות והכלכליות של ההחלטות השיפוטיות שעלולות ללוות אתכם כל חייכם.

עורך דין נוטריון

צור קשר